AMC Hornet SST -71

Vad händer ute i garagen egentligen? Skapa en projekttråd och inspirera andra eller läs andras trådar och bli inspirerad själv.
Användarens profilbild
zacke
Golvperson

Re: AMC Hornet SST -71

Inlägg av zacke »

heja
Var väl inte så farligt. Men lampan, hade du tänkt att den skulle fixa till sig själv på vägen in, för du gjorde väl en yttre säkerhetskontroll innan du åkte in.
https://www.motortrafikskola.se/sakerhe ... ppkorning/
loop
Golvperson

Inlägg av loop »

Jösses vilken liten arbetsorder. Mitt rekord är nog 12 2or. Vilket är trams i bekantskapskretsen.
Varför är bordellrött en så vanlig färg på jänkare? Mina två är också det. Röd är en usel färg på bilar. Ful och dålig.
Användarens profilbild
Knez
Shitboxkonnässör
Kontakt:

Inlägg av Knez »

zacke skrev: 16 apr 2025, 21:16 heja
Var väl inte så farligt. Men lampan, hade du tänkt att den skulle fixa till sig själv på vägen in, för du gjorde väl en yttre säkerhetskontroll innan du åkte in.
Den funkade när jag åkte, men vänster lampa ramlade ur lampsockeln väl på bilprovningen (eller innan). Satt bara fastklämd. Redan fixat ;)
loop skrev: 17 apr 2025, 00:31 Jösses vilken liten arbetsorder. Mitt rekord är nog 12 2or. Vilket är trams i bekantskapskretsen.
Varför är bordellrött en så vanlig färg på jänkare? Mina två är också det. Röd är en usel färg på bilar. Ful och dålig.
Helt otroligt lättlagat ändå. I värsta fall blir det nya bromsrör överallt också. Fruktansvärt tråkigt jobb, men skönt att få det gjort.
Nollvision mot Volvo 700 och 900-serien på våra vägar
Skriv svar