FEEDBACK tråden

Diskutera historiska och framtida avsnitt av podcasten Hej Bruksbil här.
Användarens profilbild
Lillkanto
Shitboxkonnässör
Inlägg: 22
Blev medlem: 28 apr 2023, 10:19
Ort: Gävle

FEEDBACK tråden

Inlägg av Lillkanto »

Hej kära eminenta lyssnare!
I sann Hej Bruksbil-anda talar jag rakt ur mitt ölstinna sinne här och ber er att berätta för oss poddografer; vad gillar ni och vad gillar ni inte? Vad vill ni höra och vad vill ni slippa höra? Det här med feedback för avsnitten är något som jag personligen verkligen vill ha mer av! Här har ni chansen att skriva er åsikt och för evigt låta den läsas. Främst av oss som driver podden men såklart även för alla andra. Vi vill höra vad ni vill ha helt enkelt! Våga nu berätta era tankar och idéer så ska vi ta godbitarna ur alla förslag och tycken här och göra detta till er podd på riktigt. Väl mött, gummit nött.
DÖD ÅT VAG
Rosthål
Golvperson
Inlägg: 25
Blev medlem: 12 maj 2023, 19:18

Re: FEEDBACK tråden

Inlägg av Rosthål »

Nå hej
Enligt min ringa mening är de intressantaste avsnitten dem där ni provkör äldre samt skrotigare bilar.

Annars är erat babbel grymt underhållande speciellt när ni är en trio eftersom ni allt som offtast spårar ur i diskutionen.
Tvagar mig efter arbetet
Gfyra
Golvperson
Inlägg: 1
Blev medlem: 13 maj 2023, 04:10

Re: FEEDBACK tråden

Inlägg av Gfyra »

Hallojj Poddografer

Skulle vart roligt om man kunde få se eran drift och cred lista över bilarna ni testat :D
Användarens profilbild
Knez
Shitboxkonnässör
Inlägg: 88
Blev medlem: 28 apr 2023, 09:57
Ort: Gävle
Kontakt:

Re: FEEDBACK tråden

Inlägg av Knez »

Rosthål skrev: 12 maj 2023, 19:25 Enligt min ringa mening är de intressantaste avsnitten dem där ni provkör äldre samt skrotigare bilar.
Vi försöker hålla oss till gammalt skit, för det är roligare och det blir väl därför intressantare att lyssna på.
Men ibland så går det inte att få till tyvärr och då blir det nåt från bilfirman, eftersom Nisse har kontakter :mrgreen:

Vi ska försöka bli bättre, dock ;)
Gfyra skrev: 13 maj 2023, 04:30 Skulle vart roligt om man kunde få se eran drift och cred lista över bilarna ni testat :D
Ja! Det skulle kanske passa bra i en tråd på forumet. Shout out till Petter som har listan på sin telemolur ;)
Nollvision mot Volvo 700 och 900-serien på våra vägar
J.Skon
Golvperson
Inlägg: 2
Blev medlem: 31 jul 2023, 11:16

Re: FEEDBACK tråden

Inlägg av J.Skon »

Första inlägget kommer här från min sida.

Vill bara säga att ni gör ett utomordentligt bra jobb med podden.
Att ni skenar iväg många gånger gör saken bara bättre.

Keep it up!

//Johan
Användarens profilbild
Knez
Shitboxkonnässör
Inlägg: 88
Blev medlem: 28 apr 2023, 09:57
Ort: Gävle
Kontakt:

Re: FEEDBACK tråden

Inlägg av Knez »

J.Skon skrev: 01 aug 2023, 09:08 Första inlägget kommer här från min sida.

Vill bara säga att ni gör ett utomordentligt bra jobb med podden.
Att ni skenar iväg många gånger gör saken bara bättre.

Keep it up!

//Johan
Tackar ödmjukast! Ibland känns det som det spårar ut alldeles för mycket, men det verkar ju ändå bli bra till slut :mrgreen:
Nollvision mot Volvo 700 och 900-serien på våra vägar
Användarens profilbild
Lillkanto
Shitboxkonnässör
Inlägg: 22
Blev medlem: 28 apr 2023, 10:19
Ort: Gävle

Re: FEEDBACK tråden

Inlägg av Lillkanto »

J.Skon skrev: 01 aug 2023, 09:08 Första inlägget kommer här från min sida.

Vill bara säga att ni gör ett utomordentligt bra jobb med podden.
Att ni skenar iväg många gånger gör saken bara bättre.

Keep it up!

//Johan
Tack! <3 Som tidigare lyssnare så har jag jag alltid också gillat just urspårningarna 😀
DÖD ÅT VAG
Reekie
Golvperson
Inlägg: 5
Blev medlem: 31 jul 2023, 20:38

Re: FEEDBACK tråden

Inlägg av Reekie »

Bäst är när ni testar gammal skit, både bra och dålig skit!
Nya identitetslösa bilar och framförallt elbilar är fruktansvärt tråkigt, men ibland mäktar man med ett avsnitt bara för att få höra era urspårningar :mrgreen:
MÅ FAN TA ALLA ELBILAR!
Användarens profilbild
Knez
Shitboxkonnässör
Inlägg: 88
Blev medlem: 28 apr 2023, 09:57
Ort: Gävle
Kontakt:

Re: FEEDBACK tråden

Inlägg av Knez »

Reekie skrev: 17 aug 2023, 21:41 Bäst är när ni testar gammal skit, både bra och dålig skit!
Nya identitetslösa bilar och framförallt elbilar är fruktansvärt tråkigt, men ibland mäktar man med ett avsnitt bara för att få höra era urspårningar :mrgreen:
Vill ju helst av allt köra gammalt skit. Det är där vår passion finns liksom, men ibland är det väldigt svårt att hitta nånting så då blir det nåt nyare. Tyvärr.
Nollvision mot Volvo 700 och 900-serien på våra vägar
Reekie
Golvperson
Inlägg: 5
Blev medlem: 31 jul 2023, 20:38

Re: FEEDBACK tråden

Inlägg av Reekie »

Knez skrev: 18 aug 2023, 11:43
Reekie skrev: 17 aug 2023, 21:41 Bäst är när ni testar gammal skit, både bra och dålig skit!
Nya identitetslösa bilar och framförallt elbilar är fruktansvärt tråkigt, men ibland mäktar man med ett avsnitt bara för att få höra era urspårningar :mrgreen:
Vill ju helst av allt köra gammalt skit. Det är där vår passion finns liksom, men ibland är det väldigt svårt att hitta nånting så då blir det nåt nyare. Tyvärr.
Va inte meningen att vara negativ, ni gör ett grymt bra jobb med podden.
En extra eloge till Petter som kom in och höjde kvaliten ytterligare.
MÅ FAN TA ALLA ELBILAR!
Skriv svar